En bra avslutning på en trevlig dag


Sitter här och lyssnar på Beatles som är så extremt jävla bra. Gammal musik är i 99% av fallen sååå mycket bättre än nytt. Så är det bara!

Nu vete fan vad jag ska göra... Jo just det, det är ett engelskt kostymdrama i några delar som börjar kl 22. :) Me like. Mor och hennes vänner dricker fortfarande vin och sjunger högt och fult. Då hjälper som sagt Beatles på hög volym.

Imorgon ska jag pallra mig till gymmet efter frukost och powerwalka en timme i uppförsbacke på bandet. Vågar inte träna för hårt eftersom jag inte käkar kolhydrater som man ska. Om en och en halv vecka däremot, då jävlar ska här springas och lyftas!

Saaer vi,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0