Den ska ni se!

"We own the night" var riktigt bra! Högt tempo, den blev aldrig det minsta seg. Inte var den svår att hänga med i heller. Se den helt enkelt!
Efter bion cyklade vi hem och såg en av de "nya" Beckfilmerna. Rätt läskig.

Idag har det varit lite kasst bloggande från min sida... Har städat en massa, varit ute och övningskört  (hatar fortfarande det), tagit ett skönt bad etc. Nu har jag inget för mig förräns Wallander börjar. Eller jo, ska väl lägga en ansiktsmask och så snart... Skönt. Idag har jag btw hållt på med mitt GI-grejs i 7 dagar. :) En vecka kvar med samma. Mor och far börjar tröttna lite (mycket). Det har nog ni läsare också gjort typ... för ett tag sen. :P Whatever, nu har jag gett instruktionerna till Klara också, tror hon kör igång imorgon! Känner mig som värsta dietisten när hon sms:ade och frågade om hennes frukost var OK. Men den är bra. Den funkar men den är rätt mänsklig. Inte jääättesvår att följa. Men godis kommer jag alltid att längta efter. Jag är egentligen jordens värsta kak- och godismonster. Helt klart. Och matglad också för den delen. Men har man litta överflödsfläsk så får man la stå sitt kast! Fasr Gud borde skapat mig med högre ämnesomsättning. :P Just det nej, jag tror ju inte på nån gud...

Laters,

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: hehe jasså nice, nej kan faktiskt göra på stora vägar med mkt bilar =)

2008-02-10 @ 19:41:25
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0