Dagens goda gärning


Fan va skumt jag drömde i natt. Jag var i nån slags Beck-film tillsammans med Linn och typ alla utom vi dog och vi körde iväg skitsnabbt  i nån sportbil och sen nästa dag var vi typ i skolan igen och berättade om allt hemskt vi varit med om för en lärare, fast det var som att det var vi som var skyldiga på nåt sätt och därför ville vi först inte berätta. Whatever.

Idag har jag varit i stan och fixat klipptid (fanns tyvärr ingen idag, så det blir imorgon). Sen hade jag lite (mycket) tid att döda så jag köpte mandlar (goes well with min GI-diet!), en fashion against aids tröja på H&M, ansiktstvätt på Apoteket. Sen köpte jag te på Duvanders och satt länge för mig själv med en redig dagstidning (till skillnad för K-bladet menar jag här), Svenskan. Väldigt Carrie. Typ. Läste om valet i USA. Ska iaf bli spännande imorgon, det är ju SUPER TUESDAY.  Val i 20 delstater varav folkrika California. Heja Obama säger jag! Men den där Hillary är ju inte så himla dum hon heller! Sen var jag runt lite mer på stan, röda korset bla.

Nu sitter jag här och käkar min egenkomponerade GI-lunch. Fan va god den är. Laxfilé stekt i sesamfrön med rotfrukter, lök och paprika i ugn. Smaksatt keso till detta. Yum.

Laters,

image36

Behövde ingen tisha, men för den goda sakens skull så... Right?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0