Blä!


Blev nyfiken på vad pro ana, ana mia eller vad fan de nu kallar sig egentligen är för nåt. Hamnade i ett forum som jag läste i. Shit pommes frites säger jag bara! Sjukaste jag läst på länge. Så att jag blir ledsen. De hjäper varandra med knep hur man undviker att käka pga päronen pushande , att stå emot sug etc. Och många av de åt typ 500 kcal om dan eller tre frukter eller nåt. Jo, jag vet ju såklart att de inte tänker klart, att de är sjuka på nåt sätt, men snacka om att slösa bort sitt liv! Palla gå runt och vara hungrig och trött hela tiden, att nästan aldrig käka nåt redigt gött och onyttigt och bara njuuuta. Jag antar att det inte kan vara av den anledningen att locka till sig motsatt kön, för det funkar nog inte. Eller? Jag har nog inga manliga läsare som kan svara på det. Min GI-diet känns som rena fettokäket i jämförelse med deras extremvarianter. Vilket känns oerhört betryggande. Den känns bra iaf. Klart att jag längtar efter godis och att bara ta en stor jävla macka. Men annars så går det. Var inte på gymmet idag, tänkte att fan heller att jag tänker åka buss fram och tillbaka och släpa med massa grejor för att gå/springa lite på ett band. Så jag gick ut en timme här hemma istället. Tji fick jag! FYFAN vad kallt och blåsigt det var. Blev helt snorig och äcklig och fick in nåt i ögat som gjorde jätteont. Inte så lyckat med andra ord. Men efteråt var det rätt fett skönt att ställa sig i duschen och sen käka min nya favvolunch: omelett med rödlök & svamp, ost och skinka. Mm! Ikväll ska jag käka hamburgare (utan bröd).

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0