Ahr


Vaknade helt tidigt idag för päronen och bror höll på och sprang runt och stökade som vanligt... Rörmokaren håller på för fullt. Jättebra kan tänkas, men naeej.  Han har nämligen stängt av allt vatten. Känns ju fräscht att inte kunna duscha... Och jag vågar inte gå på toa för tänk om det inte går att spola... :S Borde kanske inte dricka upp mitt te? Kan ju fan inte ens tvätta av mitt ansikte? Mysigt att komma helt sovsvettig och äcklig till frissan. Får köra en french shower.

GI-maten funkar bra btw. :) Synd att det är just idag det är semmeldagen. Kunde ju varit i söndags eller nåt. Men ingen semla här inte! Frukost blev iaf en stor tallrik 3% yoghurt med 1 äpple (man får bara käka en frukt  per dag, då helst äpple eller apelsin), mandlar och kanel. Och te. Mellanmål idag får bli kokta ägg och massa vatten/te. Lunch blir kycklingwok som redan är klart. Middag får jag väl se vad som serveras och vad man kan göra med det...

Over n out,


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0