Yum!


Igår var vi på en jättetrevlig Mellan Östern-inspirerad reastaurang där jag åt sjukt god lammkebab och så rökte vi vattenpipa med jordgubbssmak. :) Lätt att jag och syrran ska dit och käka när hon kommer :)

Annars så var jag och Sarah downtown och fixa inför L.A. Skulle ju egentligen åkt idag men det funkade inte så bra så det blir lördag-söndag istället. Köpte biljetter till Greyhound-bussen. 7:30 am avgår bussen lördag morgon. Inte överdrivet tidigt kan tyckas, men nu är det som så att vi måste vara där 6:30 upplyste clerken oss om. Man måste stå i kö och vänta en timme innan. Que?!?!? Det är först till kvarn som gäller trots att man betalat "sin plats". Oh well. Sedan ska vi sova på att ställe typ sjukt nära Hollywood Blvd och sedan tar vi Greyhounden tillbaka 9:40 på kvällen. Så en helhelg med andra ord :) Får dock inte spendera massa pengar, bara julklappar och en klänning eller nåt till mig. Och så ska jag först och främst inte köpa mat för massa pengar (som jag alltid gör annars).

Idag är det än så länge bara torsdag och jag vet inte riktigt vad som händer. Borde kanske sola lite men än så länge är det nog lite för kyligt ute. Så jag fortsätter att lyssna på Oasis eller läsa Harry Potter...

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Verkar vara soft i S B! Njut!

2008-12-12 @ 10:45:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0