Ytterliggare en förjävlig dag

Två saker som gjort den här dagen värdelös (ej inbördes ordning):

1) Mensvärk.

2) Den där pojken. Jag vet inte vad han vill (om han vill). Inte hör han av sig iallafall.

Men nu har jag iaf shoppat lite frukt och grejor att ha med imorgon och så tog jag en chailatte på Starbucks för det kändes lite dumt att dricka massa kaffe om man ska försöka somna tidigt. Men den chain var väl ingen hit direkt. Den jag smakade på Java Coffee House eller vafan det heter var mycket godare... Nu håller jag på att slänga ner det nödvändigaste för imorgon i en rygga och snart ska jag och Haruko äta japansk mat som hon lagat. Hon är borta när jag kommer tillbaka så det är väl typ lite avskedsmiddag (?). Undra om jag förväntades köpa nån julklapp till henne? Jag är jättedålig när det gäller sånt. Alltså, jag köper ju alltid till de uppenbara (familjen) men vännerna hemma i Sverige brukar jag sällan köpa till (vi har inte nån sån tradition helt enkelt) så jag vet inte riktigt vad som gäller...  Så förlåt mig i så fall. Det är inget personligt.

Nej nu ska jag trycka i mig ytterliggare två alvedon.

Tjohej,


Kommentarer
Postat av: Mamma

Kommer inte Haruko tillbaks efter jul?

2008-12-13 @ 17:26:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0