Torka


Liten torka på bloggen det senaste dygnet men jag har inte riktigt kommit till förrän nu...

Hängde med Lasson igår och vi såg bl a Australia med min syster. Filmen var sevärd men inte någon Oscar (enligt mig iaf). Den var lite seg ibland och det fanns många scener som kändes som potentiella slutscener men som visade sig inte vara det. Vi träffade samma två skolkompisar från gymnasietiden (två bröder) som vi träffade i kyrkan på julafton. Jag börjar tro att de förföljer oss... :P
Sedan spelade vi Alfapet och drack te tills klockan var mycket och vi bestämde oss för att sussa. Idag har jag och mor och syster varit på Ikea i Älmhult och köpt lite krafs och ätit köttbullar till lunch. Det där med äta får jag annars ligga lite lågt med ett tag för jag provade nyss min nyårsklänning och den gör sig såklart finast med en riktigt platt mage... Men jo det ska väl gå.

Ikväll ska jag bara softa och kolla på min favorit-Heath-Ledger-film som dock få människor verkar känna till. Candy heter den. Tragiskt knarkigt kärleksdrama i Australien.

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Sarah

Jaha sa filmen var alltsa inte sa super bra, jag hade planer pa att ga och se den man man kanske ska se den nya med brad pitt istallet da for den ska tydligen vara riktigt bra.



Nu har jag kommit fram till Vegas! =) det ser verkligen ut som pa bilderna och i filmerna. Imorgon ska vi utforska stan lite mer daremot. Jag skrev pa for min nya lagenhet igar forresten =) sa jag flyttar in den 5 jan sa du maste komma och halsa pa mig sen sa fort du kommer.

2008-12-30 @ 05:51:48
URL: http://sarahgustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0