Tidigt...


Vad fan gör jag uppe kl sju en söndagmorgon? När jag är trött och borde sova några timmar till. Såhär var det igår med... suck. Det är fortfarande lite förrvirrande att vara här och inte där. Fortfarande saker jag borde ta tag i men som får vänta. Först ska det ju firas jul för guds skull! Idag ska tjejerna komma hit men jag vet inte om en av de har bytt mobilnummer för sms:et går aldrig fram... Ska iaf baka lussebullar och pepparkakor först och så har vi glögg såklart. Pappa fick i uppdrag att köpa glögg och kommer hem med en flaska 21%-ig konjakspetsad... (?).

Annan intressant iaktagelse är att jag gått ner ca 2-3 kg från det att jag åkte till USA till att jag nu kom tillbaka. Känns ju fint även om det säkert inte syns.

Intressant iaktagelse nummer två är jag numera inte känner mig helt hemma varken här eller där. Undra hur länge det ska kännas såhär?

Intressant iaktagelse nummer tre: jag har insett att jag förmodligen inte kommer flytta tillbaka till Sverige "på heltid". Hur ska jag kunna göra det när jag vet hur bra jag kan ha det i Kalifornien?

Så... Vad gör man nu? Klockan slog just 7:20 och det är såklart ingen annan uppe i familjen. Det är beckmörkt ute. Tror jag ska gå och göra frukost och lägga mig i sängen igen och läsa "Twilight".

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Pappa

Vad var det nu för fel på glöggen? Det fick ju inte vara vanlig vinglögg, eftersom ni är "vuxna nu...

2008-12-22 @ 08:30:37
Postat av: Pappa

... och den gick ju åt, tydligen...

2008-12-22 @ 13:19:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0