Packar och grejar...


Fan alltså. Kommer inte kunna stänga väskhelvetet. Men jag kan inte ta den andra väskan för det är en stor ryggsäck och på ryggen måste jag ha gitarren... Hjälpte ju inte direkt heller att jag nu har lite fler julklappar att packa också... Oh well. Måste gå på nåt sätt. Med våld till exempel.

Städarna kommer imorgon bitti så jag slipper iaf städa mitt rum men jag måste packa det mesta och sådär innan de kommer...

Har tillbringat dagen med att slappa, hämta CSN-papper på skolan, träffat Sarah, fikat med henne på Java Coffeehouse (går alltid till Starbucks men "den där pojken" tog med mig till Java en gång). Spicy Chailatten där är underbar men kaffet var ingen höjdare. Starbucks vet man iaf alltid att det smakar som man vill... Sedan köpte jag lite julklappar, till mor, till mormor, till farmor och farfar, till syster (fast från morsan) och till mina fina vänner som jag ska träffa på söndag :)
 
Annars så är SB sjukt dött nu. Typ alla kids har ju åkt hem! Amerikanarna åkte hem först och nu börjar de internationella sina också. Dessutom är vädret skit. Regn och kallt. Så nån vidare tan kommer jag tyvärr inte kunna fixa :(

Later,

PS. Har försökt lägga upp fler bilder från LA men det funkar ju inte!!!!!!!!!!


Kommentarer
Postat av: Pappa

Vem är "den där pojken"?

2008-12-17 @ 08:21:57
Postat av: Sofia

Ehmm. Bara en pojke jag träffade lite men som sedan slutade höra av sig. Killar är skit.

2008-12-17 @ 19:09:17
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0