Mood: angry


Fan i helvetet också då! Den där jävla gitarrjäveln som jag beställt åt min lillebror kommer inte kunna köpas för att min bank i Sverige inte vill/kan verifiera. Vilket skit! Jag tänkte ju inte på att jag borde fört över pengarna till mitt amerikanska konto (som jag måste till kontoret downwotn för att göra) så jag använde glatt mitt svenska VISA kopplat till SEB. Inte skulle det vara något problem tänkte jag. Har använt det kortet utanför Sverige innan (Spanien, England och USA). Men nähänej. Har snackat med två olika personer i kundtjänsten för musikaffären jag beställt från. De var iaf väldigt hjälpsamma och snälla. Särskilt killen som jag snackade om Sverige och California med. Men iaf, nu kommer min lillebror bli sjukt besviken ju :( Vilket känns ruttet. Så känner jag mig helt rutten och arg. Nu ska jag lyssna på Nirvana och känna mig ännu argare. Vilket skitstart på denna torsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Pratat med SeB, verkar vara rena snurren! På kunservice pratade en donna om magnetremsan! Blev riktigt irriterad då jag redan talat om att du handlat via internet! Kan det vara så att man måste vara över 21 år?

2008-12-12 @ 11:20:48
Postat av: Mamma

Pratat med SeB igen och affären har reserverat pengarna, så det kan inte vara nägot problem för dem att leverera! Hon kunde se att företaget reserverat pengarna, vilket de kan göra under 5 bankdagar för att garanterat få pengarna!

2008-12-12 @ 17:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0