Mina två löften och snö på julafton??


Jo, enligt smhi.se så ska det snöa i natt! Sedan om det ligger kvar kan man ju diskutera men en vit jul hade ju inte varit helt fel :)

Sitter i mitt rum och dricker chai latte och fixar med iPoden. Satte in den i brors dator och sedan dess är den helt cepe... :(  Ska snart ut och övningsköra för jag har lovat mig själv att göra det varje dag under jullovet. Än så länge har jag hållt löftet. Ska även börja läsa teoriboken. Ännu ett löfte är att träna iallafall varannan dag med start den 27 december. Ska köpa månadskort på Friskis för där tränar syster och bror så vi kan köra dit tillsammans. Hinner väl inte riktigt köra en månad eftersom jag åker tillbaka till USA den 13:e. Ska försöka komma i form tills dess iallafall. Inte för att jag är hopplöst ur form nu men jag känner att jag behöver styrketräna och bränna fett!

Snart ska vi väl ta in granen och fixa med den och så ska jag promenera till affären senare och köpa en Bingolott. Ibland har jag tur nämligen och man vet ju aldrig...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0