Måste få tummen ur röven


Har lite grejor att grejja i skolan... Även om lektionerna och proven för min del är över. Lämna uppsats, lämna prerequisite på Student Services, lämna formuläret för utresa och I-20 dokumentet och posta blankett med ändringar till CSN. Blää. Måste bara få tummen ur röven och göra mig iordning och ta mig dit. Men jag är trött och seg... Somnade någon gång efter ett och vaknade såklart kl åtta. Har gått upp klockan åtta i princip varje vardag sedan jag kom hit så min kropp är inställd på att vakna då.

Annars så hade jag en väldigt trevlig kväll med mitt manliga sällskap. Vi såg Slumdog Millionaire på bio och den måste ni bara se när den kommer på bio i Sverige! Hemsk men bra. Handlar om en pojke från slummen i Indien som lyckas få vara med i tävlingen Vem Vill Bli Miljonär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0