Kommande Sverige-planer


Om drygt en vecka är jag alltså en mi otra casa i Sverige. Känns fucking konstigt... Konstigt bra. Det var fyra månader och två dagar sedan jag var där. Inte så lång tid ändå ju. Saker brukar inte förändras så mycket i lilla Kristianstad men det känns annorlunda redan nu på något sätt. Jag bor inte där längre. Eller på sätt och vis gör jag såklart det men jag känner mig ganska torn apart om ni förstår vad jag menar. Sedan tror jag att lillebruschan har vuxit ännu mer och kanske är lite allmänt annorlunda eftersom han börjat gymnasiet och allt. Mor och far är nog precis som vanligt dock! De måste ha haft det så tyst (och lugnt och skönt?) hemma i villan med bara en unge. Men snart kommer det bli livat igen, det kan jag lova! He he.

Så vad ska jag göra när jag kommer hem? Kommer hem på en fredag kväll och då ska hela familjen käka julfika och grejor och bara prata en massa antar jag. Jag och syster kommer sitta uppe ett tag och tjabba en massa om jag känner oss rätt. Ska bli så mysigt. Dagen efter (den 20) ska vi tydligen till Malmö på glöggparty hos bekanta! Trevligt! Samma dag ska vi också till Lund och hälsa på farmor och farfar :) Blev så himla glad när mor skickade mail och skrev att vi ska hälsa på de redan då! Måste komma på någon bra present till de... Svårt. Vet att de gillar när man gjort klappen själv men det slutade jag med för många år sedan. Vad skulle jag kunna tillverka liksom? Ahja, sidospår, sorry.

Dagen efter det (den 21) tänker jag träffa de vänner som kan den dagen! Jag vill träffa er alla såklart! Mia, Lasson, Linn och Sofia. Längtar så!! 

Den 22 & 23 blir det massa julbak och julpyssel med familjen!!! Ska bli så mysigt. 

Sedan är det ju Julafton och det ska bli underbart!

Juldagen efter kanske jag och syster ska ha förfest! Vilket i sånna fall kommer bli förbannat kul :) Nu ska vi festa tills vi dör! Eller nåt...

Sedan är det ju mellandagar, Nyår och allt det där vilket också kommer bli underbart. Sedan vet jag inte riktigt vad som händer. Ska ju såklart hänga med syster och vännerna så mycket jag bara orkar och kan. Kanske jag kan vicka lite på Parkskolan, kanske familjen åker upp till Sälen några dagar (HOPPAS!). Ska bli skönt att bara hänga hemma, käka Videomix-godis, ta igen allt med alla och sova i min gamla säng (fast den jag har här är faktiskt både större och skönare)!

Kom med förslag om det är nåt mer vi bör göra!

 
Jag och syster förra julen


Mia!


Världens bästa Lasson och jag


Underbaraste Linn (som är arg här?)


Bästa Blondie!! (Och bästa minen på sämsta jobbet).


Bästa bilden på bästa rock-bruschan!


Sötaste sis!!!!


Förklädd varulv!!!

Kommentarer
Postat av: Mamma

I dag fick Julia besked från Newcastle och hon är antagen till samtliga program hon sökt, så det kanske blir England i fortsättningen också! Bara att vänja sig vid ett tomt hus tydligen, men det är verkligen roligt för henne! Nu längtar jag efter er och julen!

2008-12-09 @ 19:51:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0