Gustavs gitarr


Idag kom lillebrorsans gitarr. Den är sjukt snygg! Men med fodralet är den verkligen SJUKT stor. Kommer behöva checkas in... Oh well.
Annars har jag mailat mor att ta med mig den varmaste jackan jag har där hemma och min pälsmössa. Jag fryser som ett djur HÄR så hur ska det då bli DÄR?

Nu chillar jag mest och ska snart kolla så att jag har allt. Imorgon ska jag upp vid åtta, ta ett långt bad och göra mig fin innan Sheryl hämtar mig för lunch på stan och sedan åker vi till flygbussen som avgår till 1:20pm till LAX. På LAX har jag tre timmar på mig så kanske jag bloggar därifrån... Sedan är det 11 timmar på ett flyg. Hoppas jag kan sova lite. Annars får jag passa på att läsa "Twilight".

Jag gillar inte att flyga. Egentligen inte själva flighten i sig utan allt runtomkring. Alla tider att passa, rätta platser att hitta, alla rätta dokument som jag måste ha etc. Blir alltid så stressad och nervös. Men just nu känns det bra.

Nästa gång vi ses är jag i Sverige. Om jag inte bloggar innan jag drar imorgon.

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Har satt ¨å värmen på full speed i ditt rum1 Jacka och pälsmössa ska letas fram!

2008-12-18 @ 09:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0