Dagen efter Annandagen


Det var trevligt som sören att träffa Kvistan igen igår :) Kommer inte ens ihåg när jag såg henne innan dess... Kanske i somras men jag har för mig att det var då hon jobbade på Korsika och i Barcelona så kanske var det i våras någon gång senast. :S Sjukt länge sedan iallafall... Vi satt på Duvanders och snackade tills de stängde och Sofia fick en liten prelle av mig från Victorias Secret som hon blev glad för :)

Idag är det dagen efter Annandagen och jag segar som vanligt på morgonen. Ska snart gå ut och gå har jag tänkt. För att fånga lite dagsljus innan det blir kolsvart igen. Men det är antagligen omänskligt kallt så jag måste bylta på mig långfillingar och dunjacka och sånt skräp... Sedan ska jag in till brasan och dricka kaffe och sedan ta ett bad tror jag bestämt. Sedan ska jag såklart övningsköra! 7 dagen i rad. Måste fortsätta läsa "Twilight" med :) På engelska såklart. Såg att den finns översatt med men det blir ju aldrig aldrig samma sak. En bok som har engelska som orginalspråk behöver man ju inte läsa översättningen av. Väl? För en översättning blir ju aldrig detsamma.

Senare ska familjen till min kusins far som firar sin 50-årsdag.

Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0