Börjar bli klar


Sista veckan i skolan! Woho? Fick tillbaka tennisprovet som jag trodde jag fick kasst på. Fick 42/50 så det var ju helt ok! Vi filmade overheads och serve och jisses vad jag inte är bra på det. Men annars har jag utvecklats mycket och det sa läraren förra lektionen med. Men nästa termin blir det surfing istället som sagt. Men kommer ju inte slänga mitt racket utan kanske spela då och då om jag får lust... I skolan idag fick vi också veta om vi klarade examen i ENG 70 vilket jag såklart gjorde. Jag och Lucía stannade kvar sist och snackade massa med läraren. Tycker inte hon är nån vidare toppenpedagog men som person är hon jättetrevlig! Och Lucía är så go! Hon ska nog till Sverige i sommar och hälsa på sin roomie i Uppsala så jag hoppas hon kommer ner till Skåne med. :) Vi ska iaf festa i helgen verkar det som. :)

Igår hade vi lottdragning i ENG 100 om två par biobiljetter. Kände lite på mig att jag skulle vinna och visst gjorde jag det, he he :) Och jag vet vem jag ska bjuda med...

Nu borde jag göra klart min spanska muntliga redovisning som jag ska ha imorgon... Försökte bränna mitt bildspel men det gick inte. Ahr I'm so retarded when it comes to computers... Määääää. Känns knäppt att ha muntlig redovisning på SPANSKA. Fast ändå inte. Älskar språket!

Later,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Viken film och med vem blir det?

2008-12-03 @ 17:16:48
Postat av: Sofia

Skrev ju det i mailet!

2008-12-04 @ 04:00:39
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0