Annandag Jul


Idag var det det en vecka sedan jag kom hit! Jäklar vad fort tiden går. SWOOOSH!!! liksom.

Har idag hitills inte gjort så mycket vettigt mer än att övningssköra med morsan. Vilket i och för sig är väldigt vettigt. Det går bättre och bättre. Hatar fortfarande manuell växellåda och kommer nog inte ha det i framtiden... Fast det känns inte SÅ svårt längre och jag märker att ju mer jag tränar på det desto lättare känns det. Har kört i rondell och grejor idag och jag känner mig säkrare och säkrare. Jag och mor kör en liten stund varje dag och det ska vi fortsätta med tills jag åker. Jag känner mig mycket nöjd med mig själv.

Ska bjuda på en analog systemkamera på tradera.com idag. Hoppas jag får den :) Ska bli kul att lära mig fota med en sådan. Dock är det ju då med film eftersom den inte är digital men jag tycker det ska bli roligt. Då blir det mer som en överaskning varje gång man framkallar vilket ju kan bli spännande!

Lite senare idag ska jag ta bussen till stan och kolla in rean någon timme innan jag träffar Sofia. Ska bli SÅ KUL att träffa henne igen!!!  

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0