*Andas uuuut*

Pjeeeew.........!

Spanskapresentationen: check. Fått tillbaka ENG-100 portfoliot: check. Jag passade såklart!! Läraren sa att det var ett strongt portfolio så det kändes ju bra. Var en del americanos som tydligen failade... (skadeglädje är den enda sanna glädjen...hehe. Skämt å sido).
Känns så skönt att detta är klaaart. Enda som återstår denna vecka är:
Imorgon: lämna in lite grejor på ENG 70, spela dubbel på terminens sista tennislektion samt får betyg :S
Fredag: ha ENG 70 och få tillbaka testet som jag redan vet att jag passade. Sedan ska Lucía hjälpa mig med min spanska uppsats.



Var i stan på håltimmen idag och köpte två små fina presenter :) Är så sjukt nöjd med den ena. Den passar verkligen mottagaren perfekt. Mer säger jag inte... Nu ligger jag i soffan och har kollat på teve men nu glor jag på datorn samtidigt som jag lyssnar på en demo jag fick av en pojke i min ENG 100-klass. Han sjunger och spelar bas i ett typ Indierock-band-something. Och det låter bra faktiskt. Önskar jag vore lite musikalisk, iaf able att spela piano eller nåt... Men icke...

Later!

Kommentarer
Postat av: Sarah

vad skönt det låter du verkar nästan klar ju!

Jag har nästa vecka kvar och det ser jag inte fram emot men onsdag 10:00 säger bara det då kommer jag kunna pusta ut!

2008-12-04 @ 07:21:54
URL: http://www.sarahgustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0