Almost New Years Eve


Kvällen före årets sista dag. En dag då man borde summera året som gått? Eller gör man det imorgon? Själv gör jag sådant man gör (iaf om man är kvinna) dagen innan en dag som Nyårsafton. Lägger ansiktsmask, peelar, noppar ögonbryn, tar bort gammalt nagellack. Sparar hårtvätt och benrakning till imorgon, lat som jag är. Börjar blekna så egentligen vore väl lite BUS inte helt fel. Men jämfört med väninnorna så är jag en hudton mörkare iallafall... Jag och syster har bakat kaka också.

Imorgon ska vi ut med några vänner till Linn som om några timmar kommer hem från Thailand. Jag har inte träffat henne sedan någon gång i somras så det ska bli underbart!! Vi ska dricka skumpa, äta kräftor, röka cigarrer och äta chokladtårta. Jag ska ha på mig en röd liten sak med svart bälte i midjan, heels och svart kavaj när det blir för kallt. Jag ska sminka mina ögon mörka och ha håret stort och lockigt, förutom luggen. Jag ska måla mina naglar svarta. Jag tror imorgon blir en fin dag, kväll och natt.

Men nu ska jag som sagt strax ut i kylan och rensa tankarna och faktiskt somna i tid om jag inte fastnar skrivandes vid datorn. Imorgon kl 10 kommer Lasson och hämtar upp oss så bär det av till Systemet och tobaksaffären.


Hur ser era Nyårsplaner ut? (Inte för att jag lär få några kommentarer, för de har minskat till nästan obefintligt sedan jag kom tillbaka från USA... förståeligt).


Hej på er,

Kommentarer
Postat av: Sarah

joda mig kan du lita pa :p jag laser och komenterar!



Du kommer vara ursnygg i din roda klanning for den ar riktigt snygg. Jag ska ha min svarta med rosa blommor pa som jag kopte samtidigt. Ska snart upp pa rummet och gora mig i ordning for kvallen. Kanns konstigt att ni redan har nytt ar men jag har mer an 5 timmar kvar tills 2009.Vi ska ner pa stan sen och kolla och det kan bli sjukt! Traffa nagra andra svenskar har och dom fraga om jag inte vill med ut i kvall! Fatta vad jag vill vara 21!!!!!!!!!!!!!! Hatar den dar ""**&$$^ aldersgransen i det har landet! Hoppas nyar blev super for din del sa hors vi nasta ar igen!

2009-01-01 @ 03:45:18
URL: http://sarahgustavsson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0