13 dagar


Då var det fredag - igen! Idag är det två veckor minus en dag tills jag åker hem. Ni anar inte hur konstigt det känns. Känns bra konstigt kan jag väl tillägga. Jag saknar min syster så himla mycket vissa dagar. När jag ser något eller någon så vill jag att hon ska vara där för vi hade tänkt och sagt samma sak och hon hade varit den enda att förstå mig helt och hållet. Sådana band som man bara har med syskon eller väldigt nära vänner. Sedan längtar jag ju klart efter Mia, Lasson, Linn, Sofia mfl som väntar där hemma. Can't wait att få hänga med dem igen. Vi har så mycket att prata om. Och självklart resten av familjen: farsan, morsan, bruschan, farmor & farfar mfl. Kanske lite lite efter hunden min också. Fast jag gillar mina två hundar här bättre! He he. Ska helt enkelt bli kul att komma hem och berätta om hur jag haft det, dela ut julklappar, julbaka och bara göra massa svenska grejor. Fast jag måste erkänna att det är inte mycket svenska grejor jag har saknat. Jag klarar mig finfint utanför Sverige precis som jag trodde...

Cya

Kommentarer
Postat av: syster

aww, saknar dig med fiiisuu! fan vad kul det blir att träffa dig, baka lussebullar, knäck och pepparkakshus (kommer du ihåg vår pepparkakskyrka! haha), slå in julklappar och dricka glögg. sheet vad jag älskar julen :) puss

2008-12-05 @ 22:49:56
Postat av: Sofia

:) jaa, fyfaaan vad najsigt :) jag drack glögg och åt pepparkakor idag btw :) hittade det i en affär downtown. sjukt goda pepparkakor, Nyåkers tror jag visst det var.

vad gör du och arvid i london? tell me all about it!!

2008-12-06 @ 10:47:43
URL: http://sofiagjerstad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0