YES! NU funkar internet på min dator!!! *Peppar peppar*

Nu ska det bli mer inlägg! Sitter just nu i köket med Merry och Haruko. Vi "lanar" och har precis käkat sweet käk och druckit litta vin med Pat och Sheryl. Nu är det ute med hundarna och när de kommer ska vi se på film. Nån tysk WW2. Gillar verkligen familjen och hundarna. De är roliga! "Vårt" hus målas om, så nu är det helt inplastat så jag kan inte öppna på mitt rum. Det kommer bli en svettig natt. Den första faktiskt. För annars är det inte alls någon jobbig värme. Bara när jag går upp för de långa backarna från bussen.

Idag var jag downtown och stegade in på Bank of America för att öppna ett konto. Det är gratis och om en vecka eller så har jag mitt kort också. Hade tidigare fått besked från mor att jag fått tillbaka nästan en tusing i skatt. Så jag unnade mig ltie shopping. En svart t-shirt med ett tryck där Beatles korsar Abbey road och där det står The Beatles. Plus en långklänning som är ganska hippie-like. Sen käkade jag och Haruko Mexican Food. Which I really love. Burritos!

Senare var jag på stranden, gick en lång runda i vattnet. Där är såååå himla fint. Och inte en kotte om man fortsatte en bit.

Anyways, ska skriva mer imorgon, nu film!

Men först lite bilder som jag tog för ca en vecka sen när jag nyss kommit hit:


"The patio". I bakgrunden ser man lite berg. De odlar lite tomater i trädgården, och har itne direkt samma problem som du pappa, de är väääldigt röda :P

 
Mitt rum + utsikten


Huset



gotta go now!!!!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Öh! Jag har ätit två röda tomater nu, så det så!

2008-08-15 @ 14:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0