Vad gjorde ni igår?


Plötsligt är jag inte så impad av allt här längre. Sol, värme, hav, palmer etc känns helt normalt och vanligt nu. På något sätt. Igår var en riktigt trevlig dag! Var på stranden nära skolan och centrum med en svensk tjej, Sarah. Brände mig faktiskt lite... Sen åt vi en sen lunch på en restaurang ute på piren. Crabb cakes med kryddstark aioli och det var gott! Sen kollade vi in lite kurslitteratur på the bookstore på skolan. Svårt att veta vilka man ska ha eftersom det beror på lärare och vi hade inte våra scheman. Men jag tror inte mina är svinsvinsvindyra iaf. Sen kollade vi in Sarahs ställe. De hyr en omöblerad lägenhet så de har fått köpa en massa grejor. Jag är glad att jag bor hos familj, iaf såhär i början.

Anledningen till rubriken är att jag bara tänkte på det igår. Vad hade jag gjort om jag var hemma i Sverige igår? Här låg jag på playan och åt lunch på piren... Men man får ju passa på nu innan skolan börjat. Sen blir det plugga plugga plugga och tennis tennis tennis.

Idag ska jag om två timmar eller nåt till skolan för det är en grej jag inte fattar. Kanske snacka med tenniscoachen med. Hem och käka lunch och i eftermiddag powerwalk!

Ciao,


PS. Lovar att knäppa lite bilder idag. Igår glömde jag kameran vilket jag ångrade bigtime! För ni skulle sett vyn från piren.

Kommentarer
Postat av: julso och miso

hej sis! Nu har vi tjackat biljetter, flyger den 10:e.. :D puss

2008-08-20 @ 17:51:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0