Tredje dagen


Är uppe sedan en timme och slappar i köket. Har duschat och käkat MASSOR till frukost. Städarna är här idag, gött att få det redigt rent :)

Ska gå till bussen om en timme. Första lektionen är spanska. Gillar inte riktigt läraren än, hon är läskig tycker jag. Och jag känner mig väldigt ringrostig med spanskan. Vet inte i vilken ände jag ska börja fräscha upp mitt minne dock...
Sen är det den där långa håltimmen igen, eftersom måndagar och onsdagar är likadana. Så då ska jag göra klart engelskan. Men vad mer liksom. Nästan fyra timmar. Bajstråkigt ju. Tänk om man kunde haft den efter spanskan och slutat typ vid två istället för kvart över sex... Jaja.

Hörs väl senare då,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Städare minsann, här hemma är det jag som är piga! Finns det inte lite kul människor att umgås med på skolan? Lite snygga grabbar???

2008-08-27 @ 19:34:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0