Söndag


Då är klockan strax elva och en stadig frukost ligger i maggen. Softar en stund sen ska jag ta en rejäl promenad längs stranden. Dock är det molnigt nu, buuuu. Men det fixar väl till sig inom en timme eller nåt som de andra dagarna.

Igårkväll åt vi middag på ett trevligt ställe vid stranden. Vi åkte bil på 101 en bit så det måste ha legat typ i andra änden eller nåt. Väldigt casual då man satt på typ picknickbord och sen själv hämtade maten när den var klar. De gillar casual här. Ibland gillar jag det med. När man inte känner för att piffa och klä upp sig. Men ibland känner jag mycket för det och då vet jag inte redigt vad jag ska ha på mig etc. Som ikväll t.ex. Då ska vi till en familj vars dotter åker iväg till östkusten och ska ha lite good bye party. Vad fasen ska jag ha på mej? Jaja...


Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Din nya hippieklänning är väl gångbar överallt!

2008-08-17 @ 20:55:33
Postat av: Anonym

..driving down the 101.. la la la....

2008-08-17 @ 22:01:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0