Snart redo för en ny dag

Hej på er!

Sov lite väl länge idag... Till kvart över nio. Har vaknat rätt tidigt här eftersom jag somnat så himla tidigt. Har nog inte somnat senare än elva en enda kväll. Är helt utmattad vid åtta/nio på kvällen. Är nog inte jet-lag längre utan snarare alla nya intryck osv.

Sheryl undrade om jag och Haruko ville med på hennes grymt långa walk som vi gjorde förra veckan. Helt ärligt så vaknade jag halv åtta och tänkte att fan heller att jag pallar gå en massa om en timme. Så jag somnade om, he he. Men nu har jag käkat frulle. Brukar varva mellan flingor och non fat skim milk och omelett/äggröra. Idag lyxade jag med lite Oreos också, he he. Om man vill kan man göra omelett på en vätska i en tetra. Det står att det är riktiga ägg men 0% kolesterol och 0% fett. Hur nu det går ihop.

Hör just nu massa spanska eftersom mexikanarna målar och håller på. Och så spelar de sin spanska musik.

Men nu ska jag duscha och fixa mig. Ska gå till bussen om en timme för att fixa skol-ID. Sen ska jag nog hoppa av några hållplatsen tidigare och köpa lite latte på Starbucks. Sen är det stranden som gäller!

Ciao,





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0