Skolan


Var på skolan och fixade ID-kort. Tog typ 1 minut och sen hade jag nästan en timme tills bussen gick. Passade på att spana in the bookstore. Var lite på jakt efter en schysst kalender och där fanns några rätt bra och billiga (allt skolmaterial är billigt där tycker jag!) men kunde inte bestämma mig. Måste kolla några bokaffärer downtown också... Köpte iaf block till mina ämnen och en SBCC-hoodie. Nice.

När jag lämnade huset var det molnigt men mindre än en timme senare inte ett moln på himlen. Nu är det fett varmt och jag var blöt av svett när jag gått backarna från bussen. Ska snart ner till stranden och svalka mig. Man kan bada men det är rätt grumligt vatten och mycket tång...

Hoppas ni har det bra där hemma! Är sommaren slut eller är det fortfarande lite värme?




Kommentarer
Postat av: Birgitta Gjerstad

Vädret är helt ok här, fast kanske inte lika grannt som hos er! Kellys verkar ha så fint hus, vi känner att vi (jag) måste ta tag i alla slumrande renoveringsprojekt!

2008-08-15 @ 23:20:24
Postat av: mimmi

Du verkar ju ha det riktigt schyrre! Living the American dream med Starbucks och B&J...

2008-08-16 @ 00:07:26
URL: http://mymlomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0