Sista natten i Sverige på fyra månader


Imorgon lämnar jag Sverige för USA! Kommer hem på jullov den 19 december. Allt är klart nu. Tror jag. Packat. Kollat dokument. Lagt ansiktsmask. Laddat mp:3n. Skype nedladdat. Handlat tidning. Med mera. Ska måla naglar och fixa mig lite till. Sen ska vi väl käka middag fast just nu är jag inte ett dugg hungrig. Inte så märkligt med tanke på alla kanelgifflar jag klämde framför SATC med syrran. He he.

Anyways, nästa gång vi ses bloggen är nog inte förrän imorgon eller övermorgon. Eller nåt. Ska snart packa ner min dator i datorväskan så jag inte slösar min sista kväll hemma framför den.

Ha det underbart alla och hoppas ni hänger med på mitt livs (hittills iaf) största äventyr!

Ciao,


Kommentarer
Postat av: Matilda

LYCKA TILL !!!! /Mat

2008-08-05 @ 19:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0