Redan läxor att göra


Sitter och gör lite spanskaläxa. Det är mycket. Fast om jag fattat rätt så ska vi göra övningarna på lektionen imorgon men "vara beredda". Typ. Men det är mycket ändå. Och ikväll har jag en engelskaläxa som jag ska se till att göra innan middagen. Började dock på den igår...

Nu har jag käkar frulle och duschat och ska plugga en timme till. Sen fixa mig lite och käka lunch. Sen ska jag cykla till skolan men stanna på en mataffär på vägen för att se om de har lingonsylt... I skolan är det idag ENG 70 som jag ser framemot! Sen är det TENNIS! Herrejesus vad nervös jag är! Har ju inte spelat ordentligt på sjuktligt länge. Och så är det en advanced class. Men men. Att spela med människor som är bättre kommer att göra mig bättre! Tror att jag gillar tisdagar, schemat är slappt, ingen väntan mellan och sådär. Iofs blir det väl en läxdag.

Nu ska jag dyka ner i spanskaboken igen...

Ses ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0