I went downtown...

Shoppade lite. Fan det låter som att jag shoppar hela tiden. Men det är bara saker jag behöver och saker som är billigare här än hemma. Plus att jag köpte en sjukt mycket billigare mobil än jag berkänat så då måååste man ju använda pengarna på annat, haha. Jaja.

Det är iaf mycket trevligare att handla här än hemma. Butiksbiträdena hälsar en välkommen och säger "How u doin?" (Inte som Joey dock!). Köpte löpardojjor idag. Nike Pegasus nånting. Sist jag köpte det var typ när jag gick i nian!!! Sjukt. Iaf dessa är snygga och sköna och försäljerskan slängde med gratis specialsulor! (Sånt händer mig aldrig i Sverige...). Sen hade de ett helt galet erbjudande. 5 (FEM) t-shirts för 20 dollar. Så det var jag ju tvungen att ha. Nåt sånt kan man ju inte skippa liksom. Sen gav jag mig på jakt efter bikiniunderdel. Att hitta billiga snygga kläder här är inte alls svårt. Men bikini var inte alls lätt. Konstigt nog. Kanske jag missar nåt ställe? Det är ju trots allt en "strandstad" och Cali liksom... Önskar att H&M fanns här, men närmsta är i LA. Iaf, hittade tillslut en underdel på Nordstrom, en marinblå Ralph Lauren för 27 dollar...
Käkade lite kinamat för jag blev hungrig. Det var väl okay. Tog en Diet Coke och alla som känner mig vet att jag inte kan dricka så mycket läsk. Så jag tog small. Men den var sjukt stor. Small här är som large eller medium hemma... Gross. Typ.

Nu ligger jag i sängen och ska smälta all mat och läsk sen ska jag inviga skorna! Blir en sväng på stranden! Vill att det ska bli lite svalare först med.

Laters!







Dagens outfit. Blank och svettig är man med. Not very nice mend det blir så.

Kommentarer
Postat av: mimmi

Snygg klänning! Lyxigt med RL-bikinitrosor...

2008-08-17 @ 17:28:53
URL: http://mymlomist.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0