Hemma själv + klokt beslut


Hela dagen är familjen bortresta. Det är ganska slappt. Jag och Haruko får greja middag själva. Har hittat nåt i frysen som ser rätt gott ut. Hade jag varit busig hade jag gått bort och köpt en B&J också men jag har satt upp nya regler för mig själv nu. INGET sånt på veckodagarna. Ingen alkohol heller. Annars är det mesta ok. Jag rör rätt mycket på mig redan, trots att tennisen inte börjat än. Det blir en del vardagsmotion, framförallt promenader. Det är mycket trevligare att vara ute och gå när det är soligt och varmt! Jaja.

Har varit ute med hundarna, annars bara slappat framför teven. Och panikkollat om min kurs öppnade sig, vilket den ju gjorde :)

Tog även ett klokt beslut tidigare idag. Jag gick till skolan och då smorde jag in mig med solkräm. Sen funderade jag på att lägga mig på stranden men tänkte att min lätt röda hud måste vila idag. Jag vill inte ha hudcancer om tio år. Imorgon däremot, (lite) insmord får det kanske bli stranden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0