Första skoldagen!

09:01 am

Ska gå ner till bussen om en timme cirkus. Sitter i köket och äter en rejäl frulle. Får nog komplettera den med kaffe i skolan känner jag. Kaffet vi brygger här hemma smakar så konstigt. Det smakar knappt kaffe. Det är väldigt utspätt liksom. Det i skolan är väl typ okey iaf. Om nån läser detta och känner är extra givmilda idag så får ni hemskt gärna skicka svensk gott kaffe hit! Typ Arvid Nordquist, Gevalia mörkrost eller nåt. Bara maila så får ni min adress.

Jag ska ju servera "swedish meatballs" i veckan. Men jag hittade ingen lingonsylt på Albertsons... Får väl höra mig får. Nedrans synd att närmsta IKEA ligger i L.A...

Nu kom Haruko också ner. Hon börjar en timme senare än mig.

Nu börjar det bli litta nervöst!!! Min första lektion är spanska. Sen ska jag köpa böcker för 300 dollar samt en ryggsäck. Ryggsäckar är fula och nördiga men ska jag cykla till skolan och ha med tennisgrejor till på köpet så funkar det ju inte med en stor handväska. Nej här måste iv ha rejäla grejor. Sen ska jag väl käka lunch där också, spana in cafeterian som inte har varit öppen innan. Och inte förrän kl fem i fyra har jag ENG 100... Slutar kvart över sex och är hemma tjugo i sju typ. Två sånna dagar blir det varje vecka.

Men nu ska jag sluta tragga, Mia påstår att min blogg är "skitlame" och att hon inte orkar läsa. Buu.

Later!

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: gött med gratis buss =)

2008-08-25 @ 18:58:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hur spännande är Mias blogg? Vi tycker i a f det är kul att läsa vad som händer i S B!!!

2008-08-25 @ 20:47:11
Postat av: pappa

Mia kan ju fixa en egen blogg, om hon är så himla hipp!

2008-08-25 @ 21:02:33
Postat av: mimmi

Jag tycker din blogg är stenfräsig, hehe. Följer den med spänning:P

2008-08-25 @ 21:37:21
URL: http://mymlomist.wordpress.com
Postat av: linnsan

nää, men vi älskar mia för hon passar så bra in på uttrycket

"Any fool can criticize, condemn and complain and most fools do"

2008-08-26 @ 05:03:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0