Ett sista desperat försök


Provar att brygga kaffe med två filter, dels det vanliga som man sköljer ut och använder igen + stjockt hushållspapper. Inbillar mig att det är filtreringen det är fel på.

Annars så har jag startat denna helg på ett väldigt skönt sätt. Vaknade åtta, somnade om tills alarmet ringde kl nio. Har käkat äggröra och bagel till frulle. Yum.

Ska nog gå till skolan idag. Börjar halv ett, har en lektion. Sen fortsätta in till stan efteråt, ska till banken så att jag har mina pengar där istället för hos SEB.

Vad gör Sverige idag (ikväll)?

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Läser din blogg! pappa är tillbaks från konferensen och vi har städat och fixat i trädgården (farfar kommer i morgon)och nu förbereder vi oss inför helgen och högtrycket!

2008-08-29 @ 19:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0