En mexikanare utanför mitt fönster!

Vaknade för nån halvtimme sen och strax efter kommer målarna. Just nu är en utanför mitt fönster och min rullgardin är inte så himla heltäckande... Nu skäller hundjävlarna med. Tur att jag ändå ställt klockan på åtta för att inte sova bort dagen...

Iaf, igår var vi hemma hos min familjs bästa kompis familj eller hur man ska säga. En familj som de gör mycket ihop med. Dottern är proffesionell balettdansös och flyttar till Östkusten om nån vecka så det var lite avskedsmiddag/gathering typ. Kändes väldigt amerikanskt med bbq, Corona och till efterrätt SMORS (eller hur det stavas Mia?). Det var väl gott men inte det godaste jag nånsin käkat. Men mysigt att sitta vid en eld och grilla.

Idag är två scenario möjliga. Ett är att jag hänger på stranden så fort solen tittat fram. Det andra är jag i eftermiddag/kväll träffar en svensk kille som jag skrivit lite med innan. Han ska läsa andra året journalistik. Vi får la se.
 

Pappa: säg till så fort du öppnar din blogg!


Ciao,

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag skall säga till/papsen

2008-08-18 @ 22:08:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0