En dålig dag blev en bra dag


Åkte iväg till La Cumbre Plaza mall med Haruko. Macy's hade feterea! Jag tror vi var på klädavdelningen drygt en och en halv timme! De hade hur mycket som helst och det var väldigt osorterat  så man fick leta länge och mycket. Massor av bikinis fanns där men de jag provade var för stora... De hade hur många ställ som helst där allt var 9.99, 14.99 eller 19.99! Jag var i sjunde shoppinghimmlen haha. Nej men jag handlade inte alls mycket. Kände mig duktig där. Köpte iaf en klänning som ni får se senare för 9.99 och en topp för 14.99. Dock tillkommer ju taxes vilket jag alltid glömmer! Men det är ju små summor iofs. Sen köpte jag en bomullsbag att ha på stranden. Också Macy's. Sen drog vi till Starbucks där det blev "lunch" dvs tall soya latte med extra shot + en fruktsmoothie typ och en protein/nuitrition-bar jag hade i väskan. Sen drog vi till en sportaffär som Haruko spanat in. Helt galet billigt! Löparskor för 40 dollar osv. Tennisgrejor fanns där med, good to know. Var väldigt mycket på väg att köpa en Sponge Bob skateboard för 24 dollar. Men sen tänkte jag att jag kan ju faktiskt inte skata och jag har nog inte riktigt tid att lära mig heller. Haruko köpte en body board (typ lätt ganska liten surfingbräda) som vi ska prova snart! Endast 40 dollar så om den är kul ska jag med köpa en!

Jag  köpte massa batterier där så nu kan ni förvänta er någon form av bild-diarée här på bloggen!

Nu ikväll ska vi till stranden med hundarna och brädan. Ska bada med de för det är helt galna när det gäller vatten. Var nere med de igår och de bara rusade rätt ut i vattnet och Rosie kom under en fetevåg två gånger och jag blev lite orolig. Men när vågen "var över" så simmade hon runt där och såg inte direkt rädd ut. De är ju vana. Stor skillnad mot att gå ut med Fiona. När jag går med henne (händer extremt sällan) så släpar jag henne efter mig i princip. Här är det tvärtom. Hector och Rosie släpar mig. Typ.

Senare ska vi gå till Taco Bell (typ 10-15 min gång härifrån) och köpa middag.

Bilder senare alltså!

Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0