Dumma dumma kamera


Batterierna tar slut så sjukt snabbt!!! Har provat alla typer, jättebilliga, mellan och dyra. Alla är dåliga. Kanske borde köpa en nya kamera som går att ladda i datorn? Sånt är rätt billigt här.

Iaf, har varit vaken en slag och ska käka frulle och duscha. Sen bort till skolan och betala den där halva jävla uniten. Kanske kolla vilka böcker jag behöver med... Svårt att veta som sagt. Men köper man de inte denna veckan så har jag hört att man kan bli stående i tre timmar på måndag för att många väntar tills dess. Sen har jag också hört om folk som köpt massa böcker men sen använde läraren knappt hälften av dem... Och de köps inte tillbaka förrän nästa semester. Man kan köpa begagnade böcker i affären, det gör rätt många för skillnaden är i princip bara priset, de är inte understrukna och så.

Senare ska jag till stranden och gå en runda. Hoppas vattnet är lågt, får kolla det i en tabell vi har...

Händer i Sverige?

Ciao,

Kommentarer
Postat av: Mamma

Julia och jag var på banken och satte in dina pengar på ditt "vanliga" konto! När vi skulle gå in i banken gick vi rakt förbi Minna och <lisa som kom med sina kids i vagnarna. Jag såg inte alls att det Hildebrandarna, men de såg nog oss, men är för ouppfostrade för att hälsa...

Nu bakas det cheesecake till efterrätt (med dina favokex Oreo eller nåt), mums! Vi hörs i helgen!

2008-08-21 @ 19:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0