Bio ikväll!

Stranden var najs som vanligt, men (ett stort MEN) var att det fastnade massa olja (alltså sån från båtar) på mina fotsulor! Jag var helt svart. Skitsvårt att få bort. Tog nagellacksborttagning, funkade sådär. Tips någon (detta kommer hända igen nämligen)?

Nu har vi precis käkat pizza som levererades direkt till dörren (so american, I know). Gött var det iaf. Schyssta fyllningar, som shrimps och mozzarella, pesto etc. Nu ska vi snart köra ner till bion downtown för idag är det premiär av "Vicky Christina Barcelona", Woody Allens nya. Ska bli såå kul att se Barcelona!!! Btw så är det kolsvart ute nu sedan ett litet tag. Och klockan är bara 8.15pm. Inte som svensk sommar alltså.


Sitter och skriver ett brev till farmor och farfar nu med... Vet att de kommer gilla det.


----> Morsan: Haha, känner ni att ni måste renovera (klart) för att min värdfamilj (läs mexikanare) målar om sitt hus? :P Iofs skulle det inte skada om det var lite tillsnyggat när jag kommer till jul, he he. Men vi har det ju rätt fint där hemma ändå.

Nej, gotta go!

PS. Hoppas ni tycker jag uppdaterat duktigt idag! :)


Kommentarer
Postat av: Birgitta Gjerstad

Badskor eller flipflop nästa gång!

2008-08-16 @ 10:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0