Two words: fuck me.


Var och handlade åt mor och lite åt mig idag. Massa grönsaker (bla potatis = TUNGT) på torget, godis + film på Videomix, 4 liter läsk, toapapper och grädde på Domus, två vinare och lite annat på Systemet. Fy fan. Vad. Tungt. Min ena axel höll på att gå ur led. Typ. Samtidigt hade de gjort om på Domus och alla miljontals pensionärer och dylikt (och jag då) var totalt förrvirrade. Men med fem kassar rikare och en dryg halv tusenlapp mindre i familjekassan packar jag min cykel full och cyklar hem. Aldrig i hela mitt liv har jag önskat så hårt att jag hade körkort (bilen var ändå ledig). 

MEN nu är jag hemma sedan en tid och fick då ett MYCKET angenämt samtal. Om ett jobb. I Tollarp. Heltid i drygt två månader. Dock ligger huvudkontoret i Malmö, så dit ska jag på intervju på fredag. Så sen får det bli tåget direkt till Ystad för att träffa Klara och syster. (Vi ska ju picknicka och gå på JOHAN GLANS)

Helvete vad fullspäckade dessa dagar plötsligt blev då! Jag som i månade knappt haft nåt vettigt att göra. Men detta gillas! Är skönt att ha att göra! 
Men nu ska jag packa ihop lite grejor jag ska ha med mig ikväll, käka lunch och duscha (är skiiiitsvettig efter min tur på stan). Sen blir det slappa med Friends i sängen till det är dags att mejka och fixa hår och kläder och göra salladen. Fem kommer Mia och då tror jag vi ska dra till Konsum och köpa marsmallows att grilla. Sen bär det av till Johanna där vi träffar resten av folket och sen bär det av. :)

Laters,
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0