The Holiday


Sååå jobbigt att inte kunna sova, igår natt var en redig pärs. Men efter cirkus tre timmar sömn jobbade jag på skolan sex timmar och har sedan dess inte ens tagit en minsta nap. Tror det är för att jag sov så mycket mer än vanligt när jag var sjuk. Eller nåt.

Men nu ligger jag i sängen och kollar på The Holiday. Har redan sett den innan men den är ju så himla himla underbar att jag nästan dör!!! Alla fyra är så grymt bra, inte bara Jude Law som är härlig liksom. Brukar inte vara stördta Cameron Diaz-fanet men i den här filmen alltså... hon är lovely!

Det enda som stör mig för tillfället är att jag kommit på att efter och under min tid i staterna kommer jag ju få amerikansk dialekt (ganska logiskt sådär). Det är ju ganska synd eftersom brittiskt engelska är så jävla vackert. Bara irländskan slår den. Men nu ska jag kolla vidare och imorgon sova så länge jag kan. Sen ser jag framemot helgen och Mia. :)

Puss på er,

image158

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0