Sandy Cohen

O.C, O.C, O.C!!! Jag gillar det fortfarande. Gillar de flesta karaktärerna men at the end of the day så är Sandy Cohen den jag gillar bäst. Han är helt perfekt i mina ögon. Faktiskt typ exakt så jag vill att min framtida (om jag någonsin skulle vilja gifta mig) man ska vara. Nu menar jag inte utseendemässigt, även om han ser rätt bra ut. Nej, jag menar snarare hans rättframhet, hans omtanke, hans yrke, hur han är som make och far och hur han alltid står upp för det rätta. He's a good man med andra ord! Gotta love!

Annars idag så har jag hängt med syrran och Mia. Najs. Vi planerar att party hardy på fredag :)

Nu ska jag kolla vidare på O.C. tills jag inte orkar hålla ögonen öppna längre :P

Ciao,

image161

Kommentarer
Postat av: Ippa

I (L) Sandy ;)
Ang. det här med otrevlighet så sägs det att man aldrig skapar respekt genom att vara det, men mina egna erfarenheter säger tvärt om. Jag är inte en särskilt trevlig människa.. eller jo, det är jag, mot dem jag tycker om. dem jag hatar däremot måste känna sig i ett fett underläge. och visst bär jag respekt med mig, och jag har ALDRIG förlorat något på att vara "otrevlig".

2008-04-17 @ 07:57:29
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0