Om min pandabränna och stundande Valborg

Puh. Trött. Gick upp kl sex i morse eftersom jag jobbade från halv åtta till halv fyra. Helt okey though. Det är inte så jobbigt att gå upp när solen skiner och man cyklar till jobbet! Däremot så tröttar jobbiga och skrikande bråkande ungar ut mig. Men där finns några som är riktigt trevliga och gulliga (believe it or not)... Plus att personalen är trevlig.

Iaf, efter att ha varit ute några timmar och då hela tiden använt solglasögon (jag gör alltid det så fort minsta solglimt sysn till, eller om det bara är "ljust") så har jag nu lite av en sk "pandabränna". Not very nice. 

Efter jobbet la jag mig i sängen och kollade lite "Friends" och käkade ägg(a)mackor och drack te. Nu har jag tagit en nap och haft sms-konversation med Klara och Mia. Imorgon är vi bjudna till Johanna på Valborgsfirande ända borta i Torsö, med käk, övernattning och hela faderuttan! Så imorgon ska jag fixa min del av maten och vi sextiden drar vi. Därför hinner jag även hänga nån halvtimme med mina föräldrars gäster från Malmö. :) Ska iaf bli najs, hoppas att vädret blir lika underbart som det varit de senaste dagarna.

Men vi hörs senare ikväll eller imorgon! Nu ska jag bädda nytt och städa på rummet (pallaaaaaaaaa) innan det blir middag och sen ett varmt bad och diverse behandlingar. Kvällen spenderas nog annars i sängen med ännu mer "Friends" (love) och kanske en skön promenad.

So long!


Kommentarer
Postat av: Jossan

Förstår det, men kan man inte värma upp en pool? (A)

2008-04-29 @ 18:59:46
URL: http://josefinq.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0