Om idag och om Lund igår

Hann med lite annat i  Lund igår. Fika/lunch, lite fönstershopping och sen hem till farmor och farfar. De är världens sötaste och jag hatar verkligen att de är så krassliga nu, vill att de ska vara friska, pigga och glada för alltid ju.
Men de blev glada av besöket iaf! Det tråkiga igår var dock att det var helt sjukt jävla cepekallt. Frös halvt ihjäl!!! Gillas icke.


På kvällen hängde och jag syrran med Mia, vi såg "Stardust" och käkad less fat-chips. Det var trevligt. Synd att Klara inte kom också, hon hade varit uppe till halv fem och gjort projektarbete, aj aj!


Idag har jag verkligen inte gjort nånting. Försökt få bort de sista spåren av min envisa förkylning. Går väl sådär. Nu är det paus i filmen på fyran, "Intoreble (?) Cruelty". Mm, Clooney och Zeta-Jones är heta.

Laters,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0