OK. På allvar. Detta börjar bli långtråkigt.


Sitter i sängen insvept i en filt och lyssnar på Norah Jones. Hennes musik och röst är underbar. Hela hon är underbar skulle jag vilja säga. Har massa tända ljus och mor kom nyss med te med honung och citron. Det är sjukt vad pretto jag känner mig i skrivande stund. Fast iofs, det vore ännu mer pretto om jag lyssnar på opera/klassiskt och läste typ... Strindberg?

Oh well, att vara sjuk såhär när våren på allvar är här känns lite bajs. Jag har inga problem med att slappa, läsa, surfa, kolla serier och film etc. Men jag vill kunna vara ute och motionera ju! Och jag vill ha ett bra sommarjobb/jobb nu nu nu! Har nog iofs förra årets men måste ju kolla rundor ändå!

Kollade runt i bokhyllorna i vardagsrummet idag (mor och far är äkta bokmalar som aldrig slutar samla, därav ett ganska stort utbud böcker) och hittade tre böcker jag nu ska kolla igenom. Bl a en fylld med svartvita foton (gotta love) från England. Och en som heter "CALIFORNIA as a place to live" (känns lämpligt och aktuellt för mig ju!).
Så nu ska jag dyka ner i dem!

Oj, btw, glömde nästan! Stort grattis till syrran som klarade teoriprovet idag! :) Du är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0