Nice!


Då var hyn myyycket fräschare! Tvätt, peeling, ånga, porklämning (FYFAN vad ont det gjorde), ögonbrynsvaxning, serum, kräm. Sen ville hon ju sälja de produkter som hon använt på mig. SYND som fan att jag inte har råd. Dock kollade jag in hemsidan för Murad (det som hon rekomenderade) och i USA var det resonable! Yeey!

Men men nu kollar jag halvt på "Debatt" (just nu om mördarsniglar, dvs totalt ointressant) och surfar runt lite.

Imorgon ska jag jobba på min gamla skola igen! Nio till halv fyra. Fint.


Annars så har jag haft ont i ena bröstet några dagar och det känns lite läskigt. Dock är min doktor en (ganska gammal) man så det känns inte så najs att ringa och boka tid för lite bröstkläm. Eller är jag bara tramsig nu?



Ciao,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0