Nästan som sommar...


Idag känns det nästan som sommar! Jag har varit ute ett tag för att jobba åt far, i detta fall innebär det att olja trädäcket runt poolen. Gick jävligt fint fram till att ena hinken tog slut och jag nu inte kan öppna den andra... Bajs. Iaf så är det sol idag igen och nästan lite vindstilla! Nu ska jag hoppa in i duschen och sen käka lunch med syrran. Sen går vi nog till Konsum och köper glass :) Ännu mer sommarkänsla!

Ikväll ska jag på en och halv timmes ansiktsbehandling. Nice!

Ciao!

image164
Sommar i Brantevik förra året... Syster, jag och Linn.

image165
Sommar i Carcasonne, Frankrike förrförra året. Jag och far.

image166
Min favoritsommarbild! Jag och syster på stranden nära Gruissan, södra Frankrike.

image167
Sommar + student = underbart! Finare chicks och vackrare väder får man leta länge efter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0