Long time no see, dolls


Har inte pallat ta mig samman att skriva nåt. Har varken haft lust eller engagemang. Är inte så många som läser ändå så.

Helgen:
Fredagskvällen var trevlig! Tyvärr har jag inga bilder (än) för min kameras batterier var slut. Kanske Mia skickar över några pics snart, för hon fotade.
Lördagen var jag rätt trött så då slappade jag mest och var ute i solen. Kollade "Friends" och käkade lite godis.
Söndagen var det lika underbart väder så mor, far, syster och jag körde ut till Fjälkestad och gick i skogen med hunden. Sen kollade vi lite på hästhoppningstävlingarna där. Ibland saknar jag"häst-tiden" något grymt... På kvällen grillade vi i solen! Hur gott som helst! sen övningskörde jag lite med far (han är farlig). Sen såg jag "The Bourne Identity" (Matt Damon is HOT).

Idag vaknade jag och hade ångest över att jag inte har nåt sommarjobb. Känns jobbigt. Lite senare ringde det från en annan skola än den jag har jobbat lite på innan. Nämligen en skola jag själv gick på från ettan till sexan. Jobbade några timmar där och sen kom jag hem och käkade sallad eftersom det inte blev nån lunch där. Nu har jag suttit ute i solen och hjälpt mor med nåt på datorn. Nu ska vi nog övningsköra en sväng. Hör och häpna: jag börjar nästan (men bara nästan) tycka att det är lite kul...

Imorgon ska jag jobba från 10 till typ senast 18:30 på samma skola som idag. Fritids hela dagen eftersom ungarna har studiedag. Låter slappt. Sen ska jag nog träffa Mia och Sofia en sväng. :) Sofia åker till Korsika den 26. That fucking globetrotter! 

Annars så funderar jag över Valborg. Det kapital jag har måste gå till skolansökan och bekräftningsavgift (inte billigt...) till Santa Barbara. SÅ, what else to do then? Hade ju tänkt dra till Götet. Här hemma får vi gäster men vete fan om jag är så intresserad av det. Är sugen på en "repris" av förrförra Valborg. Jag, syster, Mia och Linn var ute på Mias torp och sov där. Egentligen så åt vi mest en massa och grillade korv i en lada (det regnade konstant). Men nåt liknande ute på landet kan jag tänka mig blir trevligt! Får helt enkelt höra mig för. En eld känns ju rätt viktig med...

So long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0