Jo jag lever


Efter nästan en vecka i sängen (sjukt länge ju, har inte ens varit utomhus nånting) börjar jag så smått känna mig levande. Nästan. Fick lite press på mig att bli frisk SNABBT eftersom rektorn vill att jag ska jobba på skolan på onsdag. Antagligen en heldag. Sa att jag ska ringa imorgon eftermiddag. Annars händer följande denna veckan (med reservation för vissa ändringar iom mitt hälsotillstånd):

Mån: nothing
Tis: fika med syster, Mia och Sofia. Sofia åker till Korsika på obestämd tid denna vecka :( Mia är nyss hemkommen från Norge, har inte träffat henne sedan Nyårsafton.
Ons: jobba dårå
Tor: nothing as far as I know. Ringa Klara och ev besöka henne för att lämna biljett till Johan Glans.
Fre: dagen för början på den största förändringen i mitt liv? I think så. Ska på möte med Kilroy Education i Lund där vi tillsammans ska fylla i ansökan till SBCC. Måste kirra två "små foton" tills dess... Efter det kanske jag hälsar på farmor och farfar om de mår ok. It's been way to long since last time nämligen... :(
Lör: kanske jobb på fd sommarjobbet
Sön: kanske jobb på fd sommarjobbet

Hur ser eran vecka ut?!


Nej nu ska jag hosta vidare och snart kränga lunch.

So long,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0