Jag dör långsamt


Hej, nu är jag här för att klaga och gnälla lite! As usual med andra ord...

Min sjukdom vill tydligen inte ge sig minsta lilla. Nej den vill snarare eskalera iochmed huvudvärken jag dragits med hela dagen. Straight from hell! Inte nådigt. Men imorgon kanske jag börjar bli bättre istället för sämre, annars ska jag gå till doktorn säger far. Nej nu ska jag gå och trycka i mig alvedon (är lite rädd att min lever strejkar snart...) och lindra min ensamhet via msn. Sen skulle det ju vara kul att somna innan kl två i natt. Kanske borde börja läsa "Sushi for beginners"? Written by Marian Keyes så den läääär ju inte vara annat än underbar. 

Innan jag går ska jag bara lyssna på Oasis "Wonderwall". För den är jättejättebra och när jag spinnade för några veckor sen hörde jag en remix på den låten. Fyfan säger jag bara. Liam Gallagher hade gråtit blod om han hade hört den...  

image156

Kommentarer
Postat av: Ippa

den boken har jag läst på både svenska och engelska. Bätte på engelska faktikst :) men d brukar va så.

2008-04-06 @ 13:57:16
URL: http://ippaa.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0