Here we go!

Då ligger jag i sängen och ska snart släcka lampan. Imorgon är det som sagt dags att ta sig till Lund för att skicka ansökningarna till Santa Barbara City College! Jag känner peppen! Ska även hinna med lite second hand-spaning och nån snabb fika. Ska förmodligen titta inom farmor och farfar också. Hoppas vädret blir najs. Det är så trevligt att gå genom Botan när man ska till de då nämligen :)
På kvällen ska jag hänga med Mia och Klara. Ska bli hur trevligt som helst!

Återkommer imorgon!!

Ciao!

Kommentarer
Postat av: Ippa

Tjaao. Nej jag tror inte jag har några planer iaf. Men är inte säker. Jag återkommer med besked.

2008-04-11 @ 09:53:08
URL: http://ippaa.webblogg.se
Postat av: linnsan

man whats up?
jag är sjukt trött och bakfull. blir alltid dt på eftermiddagen , like whats up?
festade igår. t was nice. mindfre kul imorse när jag skulle köra alex till skolan och kolla en play. jesus christ. jobbigt. the only good thing, frukosten.
vi fick samma smörgåsar som
vi hade t förrätt på balen. jummy. och stora kärl fyllda med is där det låg iskalla drycker. me - all i could think of what can i put my head in one of these.
helt sjukt , typ alla grandparents som var på skolan för att kolla barnbarnens uppträdande. alla hade louis vuitton väskor och en tant som satt bredvid mig hade noll rynkor inte ens hennes ögonlock hade en enda rynka. like wtf. sjukt opererade. tvivlar på att hon ens kan sluta sina ögonlock när hon sover. the grandparents flög in fråpn sina sommarställen, eller vinterställen blir det. typ florida, och or the caribbean. alex går på en privatskola, den kostar typ 200 000 sek om året. från årskurs ett. det är rätt sjukt. men. ja de var söta. fina kostymer. 6åringar i kläder i will never be able to afford,. haha, sorgligt,
miss you doll!
imon har jag en ny date, yaaay. plus att jag träffade en mkt trevlig tjej idag som kan låna mig ett falskleg, ska ut med henne ikv. om jag inte somnar. love you!

2008-04-11 @ 20:22:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0