Fredag!

image163
Fredag och jag myyyyser. :P

Har lagat paj till ikväll och sitter här och slappar med 90-tals musik. Såg reklamen för Absolute 90's nämligen. Bra låtar som man verkligen minns! T.ex. min favvo just nu: "Save Tonight" med Eagle-Eye Cherry. Och Hanson ska vi verkligen inte glömma heller! Min första kärlek Taylor är fortfarande ganska söt! Och Roxettes "Joyride" är ju med härlig.

Bajs bajs bajs att min magkatarr känns värre än vanligt idag... Var inte ens hungrig på frukost... Synd som fan eftersom det vankas mucho alk ikväll! Ska till Systemet för första gången (dricker väldigt sällan, har nog inte druckit sedan juldagen förutom nåt glad vin till maten eller så) och använda mitt presentkort till lite billigt rosévin. :)
Ikväll ska vi hem till Mia(s pappa) i Silversmedjan. Blir nog najs! Det enda jag önskar just nu förutom att magkatarren ska försvinna är att det skulle va riktigt varmt och skönt väder. Längtar till Californien och väääärmen där. Tänk att tom ha varmt på natten! Det har vi sällan här i Sverige. Synd som sören eftersom det är sååå härligt när man festar och när man sen cyklar hem. Längtar!

Laters y'all!

Kommentarer
Postat av: Ippa

Eh ja vadå då? Det är ju sjukt mycket sexigare än att ha massa hår för DET är ju äckligt om något. Jag rakar också hela min kropp, många tjejer & killar som gör det.

2008-04-18 @ 13:10:07
URL: http://ippaa.webblogg.se
Postat av: linnsan

vem har färgat håret rött utan att berätta för mig?
jag gillar inte värme, eller hatkärlek. men när det är jobbigt att ha på sig byxor som nu, då gillar jag det bara om jag får sola. californien lär ju bli V A R M T. vi har 26 grader och sol. jag ska snart ut och sola. vädret är skumt. men fjärde dagen i rad när vädret är underbart, bara att tacka och ta emot.

2008-04-18 @ 14:45:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0